Pirkėjas gali grąžinti parduotuvėje įsigytą kokybišką prekę. Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių perdavimo jam (jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino) pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.
Pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo (pvz., pirkimo-pardavimo sutartį, pirkimo kvitą (čekį), sąskaitą-faktūrą ir pan.).
Nekeičiamų ir negrąžinamų daiktų sąrašas nustatytas Mažmeninės prekybos taisyklėse (17 punktas). Pastebėtina, kad jei pardavėjas gera valia sutinka, vartotojo prašymas grąžinti prekę gali būti tenkinamas ir šiame sąraše išvardytoms prekių kategorijoms.
Vilniaus universiteto Teisės klinika pažymi, kad pateikta informacija yra bendro pobūdžio ir nelaikytina individualiai pritaikoma kiekvienam atvejui. Konkrečios situacijos aplinkybės ar pasikeitęs teisinis reguliavimas gali lemti kitokį teisinį vertinimą bei atsakymą. Norėdami gauti nemokamą individualią konsultaciją, užduokite klausimą internetu (spauskite čia) arba užsiregistruokite į gyvą susitikimą VU Teisės klinikos biure Vilniuje (spauskite čia).